Sara Sandberg

BACK IN THE US

Som texten ovan säger så är jag tillbaka i USA för ytterligare en termin på University of North Carolina at Charlotte. Jag har dock bestämt mig för att denna termin blir min sista. Det finns flera anledningar, den största är att även om jag skulle gå alla 4 åren så skulle inte min utbildning gillas i Sverige så jag skulle ändå behöver plugga igen hemma. 

Jag kommer denna termin ta 3 online kurser i "Child psychology", "Abnormal psychology" och "Social psychology". Sen ska jag även  välja mellan att ta en kurs om döden eller vikingar. Varför jag valde just dessa var för att de tre psykologi kurserna är områden jag är intresserade i och som jag skulle kunna ha nytta av när jag kommer hem igen, sen kursen om döden eller vikingar la jag till för att jag behövde en till kurs och då ville jag ha något lätt så jag kan njuta av mina sista 5 månader i USA. 

Just nu är jag i mitt dorm och packar upp mina resväskor och städar för imorgon kommer Edwin och hälsar på mig. Ska bli så otroligt kul att se honom igen!!

Kram på er!

Josephine

Så fina bilder & underbar blogg! Ha en fin dag<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress