Sara Sandberg

TOMT SCHEMA
 (Bild från i höstas i Down Town Charlotte)
 
Förra veckan gjorde jag klart, i stort sätt, allt mitt plugg vilket betyder att jag denna vecka kommer ha väldigt mycket fritid. Har lite plugg i min ena psykologikurs men annars har jag ingenting annat som behövs göra. Jag har också nästan packat klart min väska inför lördag, då jag flyger till Edwin i Florida för Spring Break. Jag har dock en köplista men saker jag behöver fixa innan jag åker, exempelvis ny bikinitopp, strandväska, och lite annat smått och gott. 
 
VI har haft underbart väder senaste dagarna här i Charlotte med över 20 plus grader, strålande sol och vindstilla. Så jag har varit ute och föröskt jobba på brännan så mycket det gått.  Känns så himla sjukt att det har varit lika varmt här i Charlotte i Februari som i Sverige på sommaren... Men det är verkligen ingenting jag klagar på!! 
 
När jag kommer hem/tillbaka till Charlotte efter Spring Break så kommer mitt dagliga schema ändras. Eftersom jag flyttar hem till Sverige i Maj  så kommer jag inte träna som vanligt med laget. Jag gör min sista träning med laget på torsdag, sen efter det är det egenträning som gäller. 
 
Kram på er!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress