Sara Sandberg

MINA PLANER FÖR SPRING BREAK 2017
Igår bokade jag flyg till Fort Lauderdale i Florida där jag kommer spendera min "första" Spring Break. Först var planen att alla freshmens skulle åka till Megans hus i Tampa i Florida, men så blev det inte. Så istället kollade jag igår upp om det fanns några lediga flyg kvar till Edwin, och som tur var så fanns det några få platser kvar. Så jag kommer alltså spendera mitt lov med Edde, sen kanske jag även kommer hälsa på Julia (min roomie) någon dag, då hon och hennes familj har en lägenhet cirka en timme ifrån Edde. Tyvärr så har inte Edwin lov samma vecka som mig, så han kommer ha skola på dagarna men de får bli som de blir. Det finns ju inget att klaga på när man är i Florida, i över 30 graders värme, nära stranden och med killen man älskar liksom? Bara 15 dagar kvar nu, längtar sååååå!!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress