Sara Sandberg

GÅR DET ATT HA MER OTUR ÄR VAD JAG HAR?

Min college resa har varit superrolig, men som ni vet så har jag haft mycket krångel med hela denna resa. ALLA mina flyg har ju bokstavligen krånglat och andra saker har också krånglat. De senaste krånglet kom i måndags då jag fick ett email om att mitt visum i nuläget är ogiltigt då jag tar för många kurser online. Vilket betyder att jag just nu är en illegal invandrare lol.. det som är problemet är att de är försent för att byta kurser, så i nuläget kan jag inget göra för att fixa detta STORA problem. Just nu försöker Lisa, min academic advisor, att fixa detta på något sätt, vilket tyvärr kommer bli näst intill omöjligt. I slutet på denna vecka kommer jag få reda på om det går att lösa detta och få mitt visum giltigt, annars kommer jag som det ser ut bli hemskickad till Sverige...


Så håll alla tummar ni har för min skull är ni snälla! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress