Sara Sandberg

FEBRUARY 1ST 2017

Jag har varit väldigt dåligt på att uppdatera bloggen, men har haft mycket att göra. Träningsschemat med laget har varit i full gång nu i snart två veckor och i plugget är det mycket där med. På måndagar har vi lång-intervall löpning. Förra måndagen körde vi 200meter x4 och 400meter x3, där man måste springa under än viss tid annars får man löpa extra efter. Sen denna måndag körde vi150meter x11, där man behövde springa under 25sekunder och sedan 50minuter vila mellan varje. Dessa löpningar har på fullaste alvar varit det jobbigaste jag gjort. På tisdagar har vi simning och styrka i gymmet. Simningen har varit så sjukt jobbig den med, men ändå väldigt kul. Sen att köra styrka i gymmet direkt efter är inte så lätt när man är helt död i kroppen. På onsdagar har vi spinning. Något som jag innan trodde skulle vara enkelt, men som var totalt tvärtom. På torsdagar har vi kort-intervall löpning. Men bara för det är korta intervaller så betyder de inte att de är enkelt ska jag säga er. För varje löpning du inte klara under den sagda tiden får du löpa om. Fredag, lördag och söndag har vi ledigt från träning med laget men jag brukar köra ben och mage i gymmet på fredagar och sedan simning på söndagar. 


När jag inte tränar, eller pluggar, så brukar jag göra upp planer för vad jag vill göra de senaste månaderna här i USA. Finns mycket jag vill göra men just nu är prio ett att gå på en Charlotte hornet's game. Alltså en match med Charlottes basketlag som spelar i NBA. Så troligtvis kommer jag, Jamie och Sophie gå på deras match på lördag om vi får tag på biljetter. 

Hoppas allt är bra med er där hemma, kram på er!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress