Sara Sandberg

MIN FÖDELSEDAG
 
Igår hade vi match mot Elon och vann med 2-1 på övertid. Jag spelade väldigt lite och när jag väl var på plan så bidrog jag inte med speciellt mycket... Efter hade vi lagfest/födelsedagsfest för mig efter som de var min födelsedag efter 12-slaget haha. Kvällen var super rolig och vi kom hem först vid 4 på morgonen. När jag väl kröp ner i sängen för att sova så började min telefon plinga då familj och vänner, hemma i Svergie, var vakna och ville säga grattis. Det var därför väldigt svårt att somna men lite sömn blev det i alla fall.
Vi gick upp vid 9 och fixade oss, sen begav oss för att äta frukost. På eftermiddagen åkte vi till South Park Mall som är ett köpcentrum ca 30min från skolan. Vi var där i flera timmar och jag gick runt för att köpa presenter till mig själv men alla födelsedagspengsr jag fått av släkten. Blev ett nattlinne, en parfym och massvis med trosor från Victoria Secret, sen köpte jag även 3 söta "bodys". Vi ska åkte tillbaka till köpcentrumet någon annan dag då vi inte hade tillräckligt med tid att titta i alla affärer för vid 5tiden begav vi oss till vårt bokade bord på The Cheesecake Factory där vi hade födelsedagsmiddagmed för mig och Kelley (hon fyller år imorgon) med alla freshmen

Har haft en bra födelsedag, men saknade att inte ha familjen, släkten, Edwin och Vännerna att fira den med!!
 
 
 
 
 
josephine Asplund

Super fin och intressant blogg! Ha en underbar helg, kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress