Sara Sandberg

AVGÖRANDE MÅLET

Igår hade vi match mot Mercer! De hade spöregnat hela dagen och temperaturen var väldigt låg vilket folk klagade på, medan jag bara njöt att för en gång skull få spela i den temperaturen och de underlag som jag är van vid!! Jag började matchen på bänken men kom in sista 30. Vi ledde med 1-0 in i halvlek. I andra halvlek började jag på bänken igen och Mercer gör 1-1. Jag kom in igen de sista 25minuterna. Och inom 1minut lyckades jag göra det avgörande målet, med assist från Sophie. Kan inte med ord beskriva känslan. Jag har under mina fotbollsår gjort så många mål, men aldrig har jag fått denna känslan inom mig förut. Efter matchen blev jag och vår Coach intervjuade, o jag var så himla nervös för vad de skulle fråga och hur jag skulle svara.. Så för er som är intresserade om hur min pinsamma intervju gick så finns min intervju och mitt mål på youtub , https://youtu.be/rilitDDMIco .

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress