Sara Sandberg

FAST I CHARLOTTE

Så arg som jag är just nu minns jag inte senast jag var. Jag kom till Charlotte flygplats innan 07:00 på morgonen och nu kl 14:45 lämnar jag för att vara kvar ytterligare en dag i USA. Mitt flyg till Newark och Sverige blev inställt pga snö så jag behövde omboka mitt flyg. Problemet var sådant att dem endast hade 3 personer som jobbade och över 100personer som behövde hjälp att boka om sitt flyg och när jag väl kom fram så sa han att han inte kunde hjälpa mig. Jag ringde då direkt mamma och pappa som pratat med SAS som sa att han visst kunde hjälpa mig. Så efter 8h på flygplatsen så ska jag bli upphämtad av Sophie, då mitt flyg äntligen blivit ombokad. Dock flyget jag imorogn vid 10:30 till Washington DC och sen vid 17:25 till Tyskland och sen landar jag i Sverige 12:35 på måndag eftermiddag.. Jag tycker det är väldigt tråkigt att jag får 1,5dag mindre i Sverige..


Men som sagt så sitter jag just nu och väntar på Sophie som ska komma och hämta mig och sen ska jag bo hos henne tills imorgon! 

Håll tummarna för mig att inget mer krånglar sig!!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress