Sara Sandberg

SÖNDAG

I fredags hade vi match mot Western Carolin tyvärr så har ju jag varit sjuk i 3 dagar så jag var inte ens ombytt på bänken. Vi vann med 5-1, vilket låter som ett bra resultat men om man kollade på matchen så borde vi vunnit med 15-0...

Idag har vi match mot UNC och idag får jag vara ombytt. Men jag kommer endast få spela om ALLA andra spelare är skadade i och med att jag inte klarat beeptestet än... Dem eller i alla fall min huvudtränare har väldigt speciella regler. Man måste klara ett beeptest för att visa att man är "fit" men under match så har man fria byten och om man blir utbytt i första halvleken så kan man komma in i andra halvleken igen... Något som gör att jag själv ifrågasätter tester haha..

Så idag gäller det bara att försöka visa en positiv sida utåt även om jag innerst inne är jätte irriterad och besviken på vissa regler...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress