Sara Sandberg

SLUTET PÅ MITT ÄVENTYR - JOBBIGT HEJDÅ

Igår kväll blev jag skjutsad till flygplatsen av Jamie, Sophie, Mary och Julia, och var då tvungen att säga hejdå för denna gång. Var otroligt jobbigt att säga hejdå och vi alla stor bölade... Känns så jobbigt att jag inte kommer kunna träffa dem på jättelänge. Hade aldrig trott att jag skulle få så bra vänner i USA som jag verkligen fick! Längtar redan till jag kan åka tillbaka och hälsa på!!


Just nu sitter jag på flygplatsen i London och väntar på att mitt flyg till Arlanda ska börja boarda. Jag har inte berättat för mina vänner hemma i Sverige än att jag kommer hem en vecka tidigare än vad de var sagt, så ska bli kul och överraska dem lite och se deras reaktioner!! Sen ska de självklart bli kul att träffa familjen och Edde!!

Hoppas allt är bra med er, kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress