Sara Sandberg

HALLOWEEN

Från början var det väldigt oklart vad vi ska göra. Vi hade fått flera erbjudanden om hemma fester, fester på andra skolor eller utgång. Men vi bestämde oss tillslut att åka till ett "Frat-Party".

Jag hade svårt att bestämma mig för vad jag ville vara, det slutade med att jag var en djävul. Blev lite sista sekunden då vi hade borta match i West Virginia och kom tillbaka sent på eftermiddagen. Så min outfit blev inte så kreativ. Blev en svart tight klänning, svarta höga overknees och djävulshorn.
Var väldigt intressant att se vad alla andra klädde ut sig till. Vissa såg verkligen ut som de gör i high school och college filmer vilket var kul att se haha.

(Tyvärr så blev mitt minne fullt under kvällen så har knappt några bilder att dela med mig av..)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress