Sara Sandberg

DOWN TOWN CHARLOTTE
Jag fick idag äntligen igång min kamera (med hjälp från morbror Thomas) och på så sätt fick jag även tillgång till dessa bilder från när jag, Jamie och Sophie var inne i Charlotte och utforska staden. Har verkligen velat fått tag i dessa bilder och dela med mig av vilken underbar fint och cool stad de är jag bor i under min tid på college i USA. Så bilderna nedan är ifrån en resturang som är på toppen av fint hotell med utsikt över hela inner standen, hur fint är det inte? Nästan så jag längtar lite tillbaka till Charlotte och alla lagkamrater när jag ser dessa bilder, men nu är det bara 7 dagar tills jag åker tillbaka och får både träffa min älskade Edwin och alla vänner.
 
 
Sen är det ju även Nyårsafton imorgon så det ska bli SUPER-DUPER-KUL att få fira in med mina allra bästa vänner, de enda jag kommer sakna är att inte få fira in det nya året med Edde eftersom han är i Jamica. Hoppas ni alla får en jättehärlig nyårsafton och GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress