Sara Sandberg

HÖSTEN ÄR PÅVÄG TILL CHARLOTTE

Blev väckt vid 9 av Jamie som ville att jag skulle följa med henne och Sophie till Dunkin Donuts. Jag som inte har några lektioner på onsdagar följde med och köpte frukost. Jag bokstavligen ÄLSKAR Dunkin's Tropical Magno smoothie och deras ham,egg & cheese on english muffin, godaste jag någonsin ätit! Tyvärr så har hösten börjat närma sig Charlotte. Vissa lövträd börjar ändra färg och temperaturen är betydligt mycket lägre nu än för 2 veckor sedan. Tror temperaturen imorse var mellan 18-20 grader, vilket kändes jättekallt, men sen mellan 2-5 så var det ungefär 27 grader vilket var superskönt! Även om jag kommer sakna värmen så kommer det endå bli mysigt och skönt med lite kyla. Både för man kan börja klä sig mer "mysigt" men också för det blir lättare och skönare att träna i då min astma inte är lika jobbig i kallare grader!

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla lite Grey's Anotomy innan jag ska sova, godnatt på er!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress