Sara Sandberg

SÖNDAG




Första söndagen på länge utan söndagsångest. Dock hade jag en väldans ångest när jag var ute och löpte i förmiddags. Hade nämligen först tänkt mig att ta en lång powerwalk men efter att snackat telefon med Anna, där hon berättat att hon varit ute och löpt, så var det inte längre ett alternativ. Löparskorna och varma kläder åkte på. Hade helt missuppfattat att det var 15 grader ute så efter några hundra meter hade jag värmeslag och astmaattacker.. Efter 4km, när jag väl kom hem, var jag gråtfärdig och genomblöt av svett.. 
Nu på eftermiddagen/kvällen har jag umgåtts med Anna och snackat massa skit, så härligt så. Nu är det bara 2 dagar kvar av påsklovet, så det gäller att njuta! 

Sarah

Inte najs o springa i kyla :/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress